2024. Március 29. Auguszta, Bertold

MENÜ

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal

Intézmények

Gazdasági Társaságaink

Környezetvédelem
 


Hirdetés
Digitális közműtérkép, közmű-alaptérkép rendelés
Választással kapcsolatos feladatok
3.1 Az ügyintézés helye, elérhetőségek:
  • Anyakönyvi- és Vállalkozásigazgatási Iroda, 8000 Székesfehérvár, Városház tér 2. földszint 6.
  • Telefon: 22/537-239
  • E-mail: vago.arpad@pmhiv.szekesfehervar.hu
3.2 Vonatkozó jogszabály:
  • A választási eljárásról szóló 2013. évi XXXVI. törvény
3.3 Az Iroda feladatai:

Az Iroda folyamatosan vezeti a központi névjegyzéket, illetve választások esetén vezeti a szavazóköri névjegyzéket.
 
3.4 A központi névjegyzék:

A központi névjegyzék tartalmazza a törvény hatálya alá tartozó bármely választáson választójogosult, magyarországi lakcímmel rendelkező választópolgár adatait illetve a magyarországi lakcímmel nem rendelkező olyan választópolgárnak az adatait, akit kérelmére a központi névjegyzékbe felvettek.
A magyarországi lakcímmel rendelkező választópolgár kérheti nemzetiséghez tartozásának, szavazási segítség iránti igényének, személyes adatai kiadása megtiltásának bejegyzését a központi névjegyzékbe, illetve a bejegyzés törlését. 
A névjegyzékbe vételét, névjegyzékbe vételének meghosszabbítását, illetve a névjegyzékben szereplő adatai módosítását az a magyarországi lakcímmel nem rendelkező választópolgár kérheti folyamatosan, az adott választást megelőző tizenötödik napig, aki a törvény hatálya alá tartozó bármely választáson választójogosult. A még nem nagykorú polgár a tizenhetedik életévének betöltését követően kérheti a névjegyzékbe vételét. A kérelem benyújtásakor a polgár önállóan tehet jognyilatkozatot.
 


Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

Adóiroda

Ügyfélszolgálat

Főépítészi Iroda

Ügyintézés
   Webkamera

Belépés

Hírek