SZÉKESFEHÉRVÁR PORTÁL VAKOK ÉS GYENGÉNLÁTÓK SZÁMÁRA
(ingyenes felolvasó program letöltése)     Váltás a grafikus oldalra
Hírek
Gondnokság

Az iroda ellátja a Hivatal épületeinek üzemeltetésével, eszközök, irodaszerek, berendezések beszerzésével, karbantartási tevékenység ellátásával kapcsolatos feladatok:

4.2.1. a hivatal épületeinek üzemeltetése, karbantartása,
4.2.2. az épületek és szolgáltatások költségeinek fedezetére vonatkozó költségvetési javaslat elkészítése, az elfogadott költségvetési előirányzatokon belül gazdálkodás,
4.2.3. portaszolgálat biztosítása a Városház tér 1. és 2. épületekben,
4.2.4. a Polgármesteri Hivatal telefonközpontjának üzemeltetése,
4.2.5. a hivatal személy- és teherszállítási feladatainak ellátása, a gépjárművek karbantartásának, az üzemeltetési és üzemviteli feltételeinek biztosítása,
4.2.6. a hivatal belső anyagmozgatási feladatainak ellátása,
4.2.7. a nyomtatvány- és irodaszer ellátásáról, a személyi használatra kiadott eszközök analitikus nyilvántartása,
4.2.8. bélyegző nyilvántartás vezetése,
4.2.9. a Polgármesteri Hivatal kezelésében lévő eszközök selejtezésével kapcsolatos tevékenység ellátása,
4.2.10. a választások, az önkormányzati rendezvények technikai feltételeinek biztosítása,
4.2.11. kapcsolattartás a hivatal szervezeti egységeivel a munkavégzési feltételek biztosítása érdekében,
4.2.12. folyamatos kapcsolattartás azokkal a szolgáltatókkal, amelyek a működéshez szükséges üzemviteli feltételeket biztosítják,
4.2.13. a karbantartási, felújítási feladatok ellátása érdekében a vállalkozóktól árajánlatkérés, a szerződés előkészítése, végrehajtás és a teljesítés ellenőrzése, teljesítésigazolás,
4.2.14. az iroda tevékenységi körébe tartozó információknak az Önkormányzat portálján való megjelenéséről, az információk naprakészen tartásáról való gondoskodás,
4.2.15. az irodához tartozó feladatok, költségvetési előirányzatok tekintetében a kötelezettségvállalással kapcsolatos megállapodások, testületi határozatok, költségvetési keret nyilvántartása,
4.2.16. az irodához tartozó feladatok körében kötött szerződések szakmai ellenőrzése, a Pénzügyi iroda bevonásával pénzügyi ellenőrzése,
4.2.17. az iroda tevékenységi körébe tartozó pályázati lehetőségek figyelemmel kisérése, közreműködés a pályázatok elkészítésében, végrehajtásában,
4.2.18. az iroda tevékenységi körébe tartozó ügyekben közgyűlési, bizottsági előterjesztések készítése, a közgyűlési, bizottsági döntések végrehajtása,
4.2.19. együttműködés a tevékenységébe tartozó feladatok körében a Hivatal más irodáival,
4.2.20. ágazati statisztikák készítése, jogszabályban előírt adatszolgáltatások jelentések elkészítése.
 

A gondnokság vezetője: Lukács Levente

Városház tér 1. fsz. belső udvar

Tel.:  22/537 107
E-mail: gondnok@pmhiv.szekesfehervar.hu

 


Hírportál
Önkormányzat
Civil
Kultúra
Turizmus
Ifjúság
Gazdaság
Sport
Egészség
Oktatás
Sajtó
Karrier

Köszöntő

Ügyintézés

Városüzemeltetés
Kérdőív a közösségi fejlesztésekhez

Hírlevél feliratkozás