2024. Szeptember 11. Teodóra, Jácint, Igor, Helga

MENÜ

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal

Intézmények

Gazdasági Társaságaink

Környezetvédelem
 


Hirdetés
Digitális közműtérkép, közmű-alaptérkép rendelés
 
 Gazdaság - 2006. 06. 05.
Megalapozott panaszok a biztosítók ellen

 Az év első három hónapjában nem csak, hogy több mintegy ezer panasz érkezett a pénzügyi területen dolgozó cégek ellen, de ezek jó része megalapozott is volt. A  Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyeletéhez (PSZÁF) 1040 fogyasztói panasz érkezett az első negyedévben, ebből mintegy 322 esetben lezárult a vizsgálat, amely a panaszok több mint ötödét tartotta jogosnak. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.

Az arány eddig a biztosítási területen a legrosszabb itt a lezárt ügyek 45 százaléka volt megalapozott, igaz, ez mindössze 31 darabot jelentett. A beérkezett beadványok egyébként ezúttal közel fele-fele arányban oszlottak meg  pénz- és tőkepiaci – elsősorban a banki - illetve a biztosítási és pénztári szektor között.

A PSZÁF a panaszok számának növekedését a pénzügyi szolgáltatások bővülésére, a fogyasztói érzékenység növekedésére, valamint a felügyelet ismertségének szélesedésére vezeti vissza. A legproblematikusabbnak ítélt szolgáltatások a számlavezetés, a bankkártya és az elektronikus bankolás volt, amelyek ráadásul túlnyomórészt jogosnak bizonyultak.


Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

Adóiroda

Ügyfélszolgálat

Főépítészi Iroda

Ügyintézés
   Webkamera

Belépés

Hírek