2024. Szeptember 10. Nikolett, Hunor, Miklós

MENÜ

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal

Intézmények

Gazdasági Társaságaink

Környezetvédelem
 


Hirdetés
Digitális közműtérkép, közmű-alaptérkép rendelés
 
 Gazdaság - 2008. 03. 26.
78 százalékban elégedettek a fehérvári áramszolgáltatóval a fogyasztók
A magyar áramfogyasztók a közüzemben a Budapesti Elektromos Művekkel (Elmű) és az Észak-magyarországi Áramszolgáltatóval (Émász) voltak a legkevésbé elégedettek 2007-ben. Mindkét cég a német RWE-EnBW tulajdona – derül ki a Magyar Energia Hivatal hagyományos felméréséből, amit kedden tettek közzé. A múlt év szeptemberében végzett vizsgálat alapján a közüzemben az átlagos elégedettségi mutató 76,4 százalék volt, az Elműé 73, míg az Émászé 73,7 százalék.

A legnagyobb elégedettséget az E.ON Dédász (78,8%) és az E.ON Édász (78,6%) vívta ki, míg a harmadik helyezett az Electricité de France (EdF) tulajdonában lévő Démász (77,6%). Az E.ON Titász is a 76,4%-os átlag felett, 76,8%-kal lett a negyedik az elégedettségi listán. A közüzemi fogyasztók átlagos elégedettsége 1,9 százalékponttal volt magasabb a 2006. évinél, és négy éve a legmagasabb szintet érte el 2007-ben. A közüzemi fogyasztók kifogásolták a számla érthetőségét.

Az Elmű és az Émász nem lakossági fogyasztói közül különösen sokan minősítették értelmezhetetlennek a számlákat. Kevésbé elégedetlenek a fogyasztók a telefonos ügyfélszolgálatok működésével, amiben szintén az Elmű és az Émász járt az élen, azaz ebben a kérdésben is ezzel a két szolgáltatóval voltak a legkevésbé elégedettek.

A szolgáltatás folyamatosságát, a feszültségingadozások fogyasztói érzékelését és az üzemzavar-elhárítás gyorsaságát tekintve az átlagos, 82,2%-os elégedettségi mutató enyhe javulást, 1,2 százalékpontos emelkedést mutatott.

Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

Adóiroda

Ügyfélszolgálat

Főépítészi Iroda

Ügyintézés
   Webkamera

Belépés

Hírek