2024. Szeptember 08. Mária, Adrienn

MENÜ

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal

Intézmények

Gazdasági Társaságaink

Környezetvédelem
 


Hirdetés
Digitális közműtérkép, közmű-alaptérkép rendelés
 
 Gazdaság - 2009. 08. 25.
Újabb vágányfelújítás kezdődött a Tárnok - Székesfehérvár vasútvonalon
Hétfőn megkezdődött Kápolnásnyék és Gárdony között a jobb és a bal oldali vágány átépítése a felújítás alatt álló Tárnok-Székesfehérvár vasúti fővonalon. Az építkezés a kapcsolódó aluljáró-építési, közműkiváltási és útépítési munkákkal együtt várhatóan 2010 végére fejeződik be. A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg.
 
A beruházás során 11,6 kilométer hosszban átépítik a két vágányt, a hozzájuk kapcsolódó felsővezetékkel és műtárgyakkal együtt. A jelenlegi 30 helyett 55 centiméter magas peronok lesznek, térkő burkolattal és új térvilágítással. A bal oldali vágány átépítése várhatóan szeptember 1-ig tart: addig a vonatok csak a jobb oldali vágányon közlekedhetnek; ezt követően kerül sor a másik oldalra. A munkálatok idején a vasúti fővonalon a vonatok módosított menetrendben közlekednek.
 
A beruházás során a tóparti és a Pusztaszabolcs felé vezető út körforgalmi csatlakoztatásával megépül egy új közúti aluljáró, a vasút és a közút alatt, Velence Budapest felőli végén. A területen megépül négy gyalogos vasúti aluljáró, melyek a vasúti szolgálattal rendelkező Velencén és Velencefürdőn lifttel, két helyszínen pedig rámpával egészülnek ki.
 
A Tárnok-Székesfehérvár fővonal megújítása 54 milliárd forintba kerül, és európai uniós támogatással valósul meg. A munkálatok 2009. áprilisában kezdődtek el: Gárdonyban már megújult több vágány és peron, s dolgoznak Martonvásáron, Kápolnásnyéken is.
 

Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

Adóiroda

Ügyfélszolgálat

Főépítészi Iroda

Ügyintézés
   Webkamera

Belépés

Hírek