Szakmai előadásokkal, vetítésekkel, szórakoztató programokkal és játékokkal várnak minden érdeklődőt a „Reklám7” rendezvényein. Székesfehérváron április 21-én a Kodolányi János Főiskola A épülete ad helyet az előadásoknak. Többek között szó lesz az on-line reklámokról és a PR-reklám szakmában végzők elhelyezkedési lehetőségeiről is.
A Reklámhét székesfehérvári programjai:
Április 21. szerda - Kodolányi János Főiskola „A” épület
10.30-11.20 Van harc online és print média között?
Melyiket mikor érdemes használni, kinek hol éri meg hirdetni?
Kürti István, Sanoma
11.30-12.20 Mely termékek esetén működik az online reklám? Esettanulmányok statisztikákkal; innovatív hirdetési lehetőségek az online piacon
Szabó Ákos, Adaptive Media
12.30-13.20 Reklám és PR a WEB 2-es környezetben
dr. Sós Péter János, Kodolányi János Főiskola
Ebédszünet
14.00-15.00 LOVERTISING – A reklám kámaszutrája
Hogyan lehet elérni, hogy beleszeressenek a reklámunkba?
Torday Gábor, a TBWA kreatív igazgatója
15.00-15.20 Végzősök elhelyezkedési lehetőségei a régióban
Reklámcégek és vállalatok valós igényei
Kovács Péter, Absurd Reklámügynökség
15.30-16.30 Régiós turizmus-marketing: kinek mi áll érdekében, és mit tesz?
Dr. Szabó Péter, Kodolányi János Főiskola
16.30-17.00 Van-e élet a cégesített dugóhúzón túl?
Kinek, milyen alkalomra mit adhatunk?
Fortrend Kft. |