2024. Szeptember 04. Rozália, Róza, Ida

MENÜ

Önkormányzat

Polgármesteri Hivatal

Intézmények

Gazdasági Társaságaink

Környezetvédelem
 


Hirdetés
Digitális közműtérkép, közmű-alaptérkép rendelés
 
  Gazdaság  -  2012. 07. 01.
Ügyfélszolgálati időpontfoglalás interneten az állami adóhatóságnál
Az idei évtől a Nemzeti Adó- és Vámhivatalnál is lehetőség van arra, hogy adózók sorban állás nélkül, előre egyeztetett időpontban intézhessék egyes adóügyeiket. A NAV honlapján bármikor elérhető az internetes ügyfélszolgálati időpontfoglalást biztosító program. Az új szolgáltatás bevezetésével az állami adóhatóság kiemelt célja annak elősegítése, hogy az adózók ügyeinek intézése gyorsabb, kényelmesebb és egyszerűbb legyen.
 
 Az előzetes időpontfoglalásra adó- /együttes adóigazolás, illetőségigazolás, adókártya igénylés valamint ügyfélkapu nyitás esetében van lehetőség.
 
 A választható ügytípusok tekintetében az adózó azt is eldöntheti, hogy – lakóhelyétől vagy székhelyétől függetlenül – melyik központi ügyfélszolgálaton szeretné ügyét intézni.
 
 Időpont foglalására a NAV honlapján elérhető program segítségével van mód, mely az „ügyfélszolgálatok”, továbbá a „Kapcsolat”, illetőleg a „Szolgáltatások” menüpontból indítható. Az időpontfoglalásra nemcsak saját ügyben van mód, hanem meghatalmazottként, képviselőként eljárók is igénybe vehetik a szolgáltatást.
 
 Időpontot legkorábban a foglalás napját követő második napra lehetséges előjegyezni, legfeljebb pedig két hétre előre. Az időpont foglalás során az ügyfélnek első lépésként ki kell választania, hogy mely ügyfélszolgálaton kívánja ügyét intézni, ezt követően kell megjelölnie az ügy típusát, majd a számára kedvező szabad ügyintézési időpontot. Ügytípusonként egy időpont választható.
Felhívjuk a figyelmet arra, hogy az adatvédelmi nyilatkozat elfogadása nélkül a NAV internetes időpont foglalási szolgáltatása nem vehető igénybe.
 
 Az időpont foglalás adatairól elektronikus visszajelzés kérhető, a visszaigazolás nyomtatható, amennyiben az ügyfél a személyes adatok kitöltése során az e-mail címét megadja.
Az ügyfélszolgálaton történő megjelenés alkalmával az ügyintézés gyorsítása érdekében célszerű hivatkozni a foglalás során visszaigazolt egyedi azonosítóra, továbbá fontos, hogy adózó vigye magával a személyazonosságát igazoló okmányokat, és az ügyintézéshez szükséges kitöltött nyomtatványokat.

Oldal küldése emailben    Oldal nyomtatása

Adóiroda

Ügyfélszolgálat

Főépítészi Iroda

Ügyintézés
   Webkamera

Belépés

Hírek